Laptop do gierczenia

Dzieci dorastają, a wraz z tym rosną ich wymagania:P Młode ostatnio cały czas suszy mi głowę o zakup komputera, pomyślałam więc, że aby uniknąć gwiazdkowego proszenia o konsolę, po prostu kupię laptopa, na którym można też od czasu do czasu pograć:P Specjalną ekspertką w tej dziedzinie nie jestem, więc zaciągam języka gdzie się tylko da. Znalazłam dosyć sensowny w mojej opinii poradnik na http://gogeek.pl/jaki-laptop-do-gier/, nie wiem tylko, czy procesor w przypadku gier jest aż tak ważny? Zawsze myślałam, że chodzi głównie o kartę graficzną, a procesor to sprawa drugorzędna… Mylę się?

pexels-photo

Leave a Reply

